تست لوله و اتصالات در دیزین ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.

در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..


همانطور که قبلاً بحث شد، بازرسی ذرات مغناطیسی بر خلاف روش هیدرواستاتیک، نوعی آزمایش غیر مخرب است.. هدف از این روش تشخیص وجود هرگونه نقص خطی در نزدیکی یا روی سطح لوله است.، به خصوص زمانی که از فولاد ضد زنگ فرومغناطیسی باشد – ، و چند نمونه هستند.

تست اولتراسونیک نیز قابل اعتماد بوده است.، زیرا هنگامی که ضخامت دیواره به درستی شناسایی شود، می تواند اطلاعات مفیدی در مورد خوردگی و سایر عیوب احتمالی برای بازرس ارائه کند. بنابراین تکنیک های پس پردازش در نتیجه اجرا می شوند.

  &#; است.فاده از ورق ضخیم جهت است.حکام بدنه و پوشش داده شده از رنگ هیدرواستاتیک جهت جلوگیری از زنگ زدگی در محیط هایی با رطوبت بالا. &#; دارای درب و قاب با قابلیت تنظیم عمق جعبه ( الی سانتی متر)جهت نصب کلکتور های سایز بزرگ و هم چنین جا نمایی صحیح […]



( فروش ) های دیگر در دیزین