شیرآلات صنعتی در دیزین ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.

رستوران چمن، یکی از رستوران‌های لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه می‌دهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافی‌شاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به این مجموعه سر بزنید.

تله اسکی «ویلا» در شمال غرب دفتر مدیریت پیست اسکی دیزین، متر طول دارد. تله اسکی «دوبل مایر یک» از رستوران شاله تا شمال غرب پیست به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «دوبل مایر دو»، در شمال رستوران «اف بیست» به طول متر قرار دارد. تله اسکی «مسابقه» نیز به طول ۵ متر در شمال رستوران شاله قرار دارد. تله اسکی «مبتدی» به طول متر در شمال شرق رستوران شاله کشیده شده است..


در طراحی خطوط پایپینگ نقاط Seat و Unseat، نیروی لحظه ای بیشتری برای باز و بسته کردن است.فاده می شود. بوبین برقی این شیر، دارای ساختار بسیار ساده بوده و در ولتاژهای V AC، V AC و V DC تولید می شود و به راحتی قطع و وصل سیال را انجام می دهد.

انواع مختلفی از شیرآلات صنعتی که در بالا ذکر شد برای مصارف مختلفی است.فاده می شوند. برخی از فرآیندهای اصلی که از شیرآلات صنعتی است.فاده می کنند عبارتند از :تصفیه آب و فاضلاب، است.خراج معادن ، تولید برق و همچنین پالایش فرآورده های نفتی.

دریچه های دوشاخه از شاخه هایی است.فاده می کنند که روتورهای است.وانه ای یا مخروطی مخروطی هستند. شیرهای روتور همچنین می توانند هر شکل روتور گردی داشته باشند تا زمانی که روتور در داخل بدنه شیر چرخانده شود. با این حال، یک شیر چک توپ از توپ است.فاده می کند تا جریان رو به عقب را متوقف کند، اما روتور نیست، زیرا توپ در حین کار کردن شیر نمی چرخد.



( فروش ) های دیگر در دیزین