ماشین آلات چوب در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Wood machinery-1
Wood machinery-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دستگاه‌های تغذیه، جزء ماشین آلات بسیار کاربردی برای کارگاه‌های تولیدی می‌باشد که از پانل بر افقی و دستگاه سی ان سی است.فاده می‌کنند. کارکرد دستگاه تغذیه به این صورت است. که تعدادی پانل بر روی آن قرار می‌دهند و به صورت اتوماتیک پانل‌ها را بر روی سی ان سی و یا پانل بر افقی قرار می‌دهد.

ماشین آلات سی ان سی یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنایع چوب است. که عملیات مختلفی همچون برش، سوراخ کاری، حکاکی و ایجاد طرح و نقش‌های مختلف بر روی چوب را انجام می‌دهد. سی ان سی چوب در مدل‌های مختلفی از قبیل تخت، لیزری، کنسولی و... تولید می‌شود که هر مدل متناسب با نوع کار و نیاز کارگاه‌ها انتخاب می‌گردد.

ام دی اف یکی از متریال‌های کاربردی و پر مصرف در صنعت چوب می‌باشد که با توجه به مشکلاتی که چوب طبیعی داشت، استفاده از آن رایج شد. ام دی اف برای این که به شکل نهایی و قابل است.فاده درآید باید مراحل مختلفی از قبیل، رنگ، روکش، فشرده سازی و... را طی کند که به ماشین آلات فعال در این زمینه خط تولید ورق ام دی اف می‌گویند.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان