کارتن لمینتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی است. که میتوان از آن در بازارهای داخلی و صادراتی بهره گرفت. به علت آنکه کیفیت و شکل ظاهری زیبایی به جعبه بسته بندی می بخشد باعث مقاوم تر شدن بسته بندی نیز شده و طول عمر آنرا بالاتر میبرد.

بهترین راه برای فروش محصولات است.فاده از کارتن های لمینتی است.، چاپی که بر روی کارتن سازی لمینتی انجام می شود بسیار با کیفیت است. چرا که به کمک ماشین آلات مخصوص به خود این کار صورت می گیرد آن هم به این شکل که ورق کارتن لمینتی چاپ شده را که به کمک دستگاه چاپ افست تولید شده را به چسب بر روی کارتن لمینت می چسبانند. در این جا نمونه هایی از تصاویر کارتن های لمنتی به همراه چاپی که بر روی آنها انجام شده را برایتان آورده ایم.

این در حالی است. که چاپ روی کارتن های معمولی با مشکلات و محدودیت هایی همراه است. که این نوع کارتن، از آن ها مبرا است.. کارتن سازی فاطر انواع مختلف کارتن های لمینتی را با بهترین کیفیت در چاپ و مواد اولیه تولید می کند. برای آشنایی بیشتر با این نوع کارتن با ما همراه باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان