شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر
از خمیر کاغذ برای تهیه کاغذ بسته بندی است.فاده می شود. در ادامه سایزهای مورد نیاز بر روی آنها انجام می شود. در ادامه کار گنگره دار کردن و چسباندن کاغذ انجام می شود. بعد از آن از کارخانه کاغذ سازی به واحد تولید ورق و مقوای کارتن ارسال می شود.
تولید کارتن ساده ارزان به درخواست مشتری صورت می پذیرد و نیازمند ابعادی از جمله طول، عرض و ارتفاع میباشد و شکل خاصی ندارد یعنی اصولا این کارتن ها به شکل مربع یا مستطیل میباشند و اصطلاحا به آنها کارتن مادر گفته میشود که مقاومت آنها بر اساس لایه ، ۵ لایه و یا لایه بودنشان مشخص میگردد و همچنین میتوانند در انواع چاپ و یا بدون چاپ تولید گردند.
در تولید خمیر ابتدا باید ضایعات کارتن را وارد مخزنی به نام هیدروپالپر کنند که همراه با آن مقداری ناخالصی از آن جدا می شود. محصولی که از هیدروپالپر به دست می آید وارد مرحله ای که نام آن توربورسپراتور است. می شود. در این مرحله الیاف کارتن از هم جدا می شوند و ناخالصی ها را نیز از آن جدا می کنند و در ادامه جهت اینکه به کاغذ کارتن است.حکام بیشتری داده شود به آن رزین و سولفات آلون اضافه می کنند و همچنین برای اینکه الیاف کاغذ بهتر به هم بچسبند به آن نشاسته اضافه می کنند.
با بررسی کاربرد و اهمیت است.فاده از کارتن در بسته بندی محصولات و کالاها شما هم قطعا به این نتیجه می رسید که فعالیت شغل کارتن سازی تا چه اندازه در تمامی جوامع اهمیت دارد و در واقع این صنعت تا چه اندازه می تواند به سایر صنایع تولیدی کمک نماید و شاید لازم است. بگوییم که این صنعت به نوعی یک تجارت پرسود نیز برای افرادی که قصد راه اندازه کسب و کار یا سرمایه گذاری را دارند، شناخته می شود و با راه اندازه یک خط تولید با تکنولوژی های ساختاری متفاوت می توانید شما هم چنین کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید؛ اما ضرب المثل معروف کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن! را هرگز فراموش نکنید، چرا که این صنعت علاوه بر سرمایه به دانش، مهارت و تخصص خاص خود نیز نیاز دارد تا به سود دهی برسد.
بازار رقابتی امروز فرصت تعللی باقی نمیگذارد. تولیدکنند های که در عصر حاضر قصد ماندن دارد باید دائم به فکر توسعه، پیشرفت و نوآوری باشد. در عصر جدید کنترل بحرانها، شناخت بازار، هوشمندی، خلاقیت، آینده نگری، انتخابگری و صفاتی اینچنینی لازمهی یک مدیر برای موفقیت محسوب میشوند.