کارتن ساده در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از خمیر کاغذ برای تهیه کاغذ بسته بندی است.فاده می شود. در ادامه سایزهای مورد نیاز بر روی آنها انجام می شود. در ادامه کار گنگره دار کردن و چسباندن کاغذ انجام می شود. بعد از آن از کارخانه کاغذ سازی به واحد تولید ورق و مقوای کارتن ارسال می شود.

تولید کارتن ساده ارزان به درخواست مشتری صورت می پذیرد و نیازمند ابعادی از جمله طول، عرض و ارتفاع میباشد و شکل خاصی ندارد یعنی اصولا این کارتن ها به شکل مربع یا مستطیل میباشند و اصطلاحا به آنها کارتن مادر گفته میشود که مقاومت آنها بر اساس لایه ، ۵ لایه و یا لایه بودنشان مشخص میگردد و همچنین میتوانند در انواع چاپ و یا بدون چاپ تولید گردند.

در تولید خمیر ابتدا باید ضایعات کارتن را وارد مخزنی به نام هیدروپالپر کنند که همراه با آن مقداری ناخالصی از آن جدا می شود. محصولی که از هیدروپالپر به دست می آید وارد مرحله ای که نام آن توربورسپراتور است. می شود. در این مرحله الیاف کارتن از هم جدا می شوند و ناخالصی ها را نیز از آن جدا می کنند و در ادامه جهت اینکه به کاغذ کارتن است.حکام بیشتری داده شود به آن رزین و سولفات آلون اضافه می کنند و همچنین برای اینکه الیاف کاغذ بهتر به هم بچسبند به آن نشاسته اضافه می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان