چوب و چوب پنبه در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش )

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ورق چوب پنبه در واقع از پوست مرده درختان بلوط است.خراج می شود که اغلب بیش از سال عمر می کنند. پس از پوست کندن، چوب پنبه را برای چند هفته روی هم نگهداری می کنند تا خشک شود. سپس آن را می جوشانند تا نرم شود و در نهایت به صورت ورقه های صاف بریده و پهن می کنند تا خشک شود و پس از خشک شدن به صورت تخته های پهن به سراسر جهان صادر می شود.

ضمناً است.حکام شیمیایی این موادموجب شده است. که فرآیند عمل چسباندن آن ها به یکدیگر بسیار مناسب باشد. این ورق چوب پنبه با اشکال و کاربردهای مختلف ، در وسایل موتوری و ترانسفورماتورهای الکتریکی به عنوان عایق و آب بند کننده روغن حرارت، هوا و گاز، ساخت تابلوهای دیواری، صنعت سرد سازی، صنعت کفش سازی و فرودگاهها قابل است.فاده می باشد.

در گذشته از آن در کنار سنگ چخماق برای شروع آتش است.فاده می شد. بعداً به قطعات است.وانه ای بریده می شود و برای بستن درب بطری ها و لیوان ها است.فاده می شود.حدود درصد از کل چوب پنبه تولید شده در جهان برای درب بطری های شراب است.فاده می شود. حدود درصد از بطری های شراب تولید شده در جهان دارای درپوش چوب پنبه ای هستند. امروزه علاوه بر است.فاده به عنوان درب بطری، به عنوان پوشش کف و دیوار نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان