مقوا و کارتن در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


اگر می خواهید یک چاپ زیبا و با کیفیت فوق العاده داشته باشید، روش لمینتی بسیار ایده آل خواهد بود. با این حال، با توجه به هزینه، کیفیت چاپ و تیراژ روش های چاپ روی کارتن متفاوت بوده و می توانید نظر به نیازهای خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

در سال ادوارد هالی از این مقوای موج دار به عنوان آستر کلاه های بلند است.فاده کرد و حق اختراع را از آن خود کرد. همچنین در سال شخصی از نیویورک به نام آلبرت جونز یک لایه کاغذ صاف را به کاغذهای موج دار اضافه کرد و به ماده ای ایده آل برای بسته بندی بطری و فانوس شیشه ای دست یافت. سه سال بعد از آن اسمیت نخستین دستگاه تولید عظیم و صنعتی مقوای موج دار را اختراع کرد. اولیور لانگ نیز به هر دو سمت کاغذ موج دار یک لایه صاف اضافه کرد ، ماده ای که امروزه به نام مقوای موج دار می شناسیم.

زیست محیطی: ما برای اینکه بتوانیم طبیعتی سالم و تمیز را به نسل آینده ی خود اهدا کنیم باید تمام تلاش خود را برای حفظ محیط زیست انجام دهیم. به همین منظور ما باید در تولیدات خود از کارتن های مقوایی که از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند است.فاده کنیم تا در کنار است.فاده ی دوباره از آن بتوانیم زباله ی کمتری هم تولید کنیم.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد