کارتن لمینتی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله


کارتن لمینتی از یک لایه اصلی تشکیل می شود که لایه پایه یک ورق نازک جنس پلاستیک است.. این لایه مانع از جذب رطوبت می شود. لایه ضخیم تر که همان لایه میانی کارتن بسته بندی لمینتی می باشد از جنس کامپوزیت تشکیل شده است.. لایه دیگر همان لایه رویی کار است. که لایه تزیینی محسوب می شود. لازم به ذکر است. بسته به نیاز و فرآیند تولید این لایه ها می تواند کمتر و یا بیشتر شود. برای مثال

در حرفه ی لمینت کارتن مقوای چاپ شده ( پوستر چاپ شده) را به وسیله دستگاه چاپ افست که انجام گردیده را با چسب سیلیکات یا صحافی و یا سلفون بر روی کارتن لمینت میکنند و بعد از این مرحله فرایند تولید روی مقوا آغاز می گردد. به این تکنیک به دلیل اینکه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند لمینت می گویند .

لمینت روی تمامی کارتن ها قابل اجراست. کارتن های دو لایه (سینگل فیس)، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه همگی قابلیت لمینت شدن را دارند. لمینت یک لایه اضافی است. که روی ورق کارتن چسبانده میشود تا با چاپ زیبایی که در طرح و رنگ دارد، جذابیت جعبه ها را چند برابر کند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد