کارتن فلکسو در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


مراحل چاپ بسیار ساده و قابل فهم است.. نحوه چاپ فلکسو به این صورت است. که باید در وهله ی اول طرح یا نوشته ی مورد نظر، روی کلیشه بوجود آید. سپس کلیشه به غلطک موجود در فضای پشت دستگاه متصل می شود. غلطک دارای رنگ است.. پس به طرح رنگ می بخشد. زمانی که کلیشه روی سطوح مختلف قرار می گیرد، می تواند چاپ برجسته و باکیفیتی را ایجاد کند.

در زمان انجام این فرایند حفره هایی بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود که میزان مشخصی رنگاز کلیشه به سطح چاپی انتقال داده می شود. تعداد حفره هایی که بر روی آنیلوکسی ایجاد می شود بر روی کیفیت و نوع چاپ تاثیر می گذارد و با زیاد و یا کم کردن این حفره ها به راحتی می توان نوع چاپ و کیفیت را تنظیم کرد.

فلکسو یکی از برجسته ترین و ساده ترین روش های چاپی است. که در آن از سیستم های مرکب دان است.فاده می کنند از یک سیستم تغذیه ای که به شکل رول است. است.فاده می شود. در این نوع چاپ از کلیشه لاستیکی که دارای طرح مستقیم است. و با جنسی که قرار است. چاپ بر روی آن انجام شود در تماس است.. از آنجایی که این کلیشه ها قابلیت انعطاف پذیری دارند، نام این نوع چاپ را فلکسو گذاشته اند. این نوع چاپ عموما بر روی سطوح نایلونی انجام می شود. از چاپ فلکسو روی کارتن با سطح ناهموار است.فاده می شود چرا که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد