کارتن ساده در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


کادر مجرب، آخرین عاملی است. که قصد بررسی آن را داریم؛ تفاوتی ندارد یک کارخانه کارتن سازی چه اندازه از تجهیزات پیشرفته است.فاده می کند؛ اگر کارکنان مجربی نداشته باشد تا تجهیزات را به کار بیاندازند و بر روند تولید نظارت داشته باشند، نتیجه کار، محصولات بی کیفیتی می شود که نه ظاهر مناسبی داشته و نه از مقاومت چندانی برخوردار هستند. بنابراین هنگام انتخاب یک کارخانه تولیدی، توجه داشته باشید که سابقه کاری کادر آن تاثیر مستقیمی با کیفیت محصولات دارد.

صنایع بسته بندی برزین کارتن پارس با بیش از دهه سابقه، در سال ۸۵ با ظرفیت ۵, تن تولید ورق و کارتن فعالیت خود را آغاز نموده است..این شرکت در طی سال های اخیر همواره سعی در بهبود کیفیت کالای تولیدی خود داشته و کسب رضایت مشتریان جزء اولویت مدیریان این شرکت بوده است..

با بررسی کاربرد و اهمیت است.فاده از کارتن در بسته بندی محصولات و کالاها شما هم قطعا به این نتیجه می رسید که فعالیت شغل کارتن سازی تا چه اندازه در تمامی جوامع اهمیت دارد و در واقع این صنعت تا چه اندازه می تواند به سایر صنایع تولیدی کمک نماید و شاید لازم است. بگوییم که این صنعت به نوعی یک تجارت پرسود نیز برای افرادی که قصد راه اندازه کسب و کار یا سرمایه گذاری را دارند، شناخته می شود و با راه اندازه یک خط تولید با تکنولوژی های ساختاری متفاوت می توانید شما هم چنین کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید؛ اما ضرب المثل معروف &#; کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن!&#; را هرگز فراموش نکنید، چرا که این صنعت علاوه بر سرمایه به دانش، مهارت و تخصص خاص خود نیز نیاز دارد تا به سود دهی برسد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد