مقوا و کارتن در فیروزکوه ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


ساختاری: امکان تهویه ی هوا در کارتن ها جهت جلوگیری از فساد محصول وجود دارد. مقاوم در برابر فشار و ضربات هستند. برای بسته بندی اکثر محصولات می توان از آنها است.فاده کرد. گرد و غبار تأثیری بر بسته بندی محصولات ندارد. نقاط قوت مقوای موج دار

کارتن تلسکوپی: مانند کارتن بسته بندی موز کارتن دسته دار: مانند کارتن اسباب بازی کودکان کارتن سوراخ دار: مانند کارتن لبنیات کارتن یک درب: مانند کارتن هایی که برای هدایا است.فاده می شود. کارتن بدون درب: مانند کارتن بسته بندی یخچال و یا گاز

اقتصادی: است.فاده از کارتن تولید شده در صنعت کارتن سازی از لحاظ اقتصادی این امکان را به ما می دهد که در هنگام جمل و نقل و یا انبار کردن محصولات هزینه ی کمتری را پرداخت کنیم. همچنین امکان تغییر ساختار و چاپ روی آن با کمترین هزینه وجود دارد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه