کارتن ساده در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


صفر تا صد بعداز این جابجایی هم به خوبی از ما پشتیبانی کرد و در انتقال و نصب دوباره این دستگاه کمک حال ما بود که جا دارد از این ملاحظه و درک آن ها نیز سپاسگزار باشیم. صفر تا صد واقعاً تاکنون از صفر تا صد کار در کنار ما بوده و طعم خوب معامله با حرفه ای ها را به ما چشانده است.. به نظر من چنین برخوردی لازمه ی کسب وکار و بازار چاپ امروز است. و می تواند در توسعه و شکوفایی این صنعت تأثیر بسزایی ایفا کند.

خریداران مجبور به تصمیم گیری سریع هستند. که به این شکل تقسیم میگردد - دقیقه به راه رفتن در اطراف شلف ها ، دقیقه برای جستجوو انتخاب کردن کالای مورد نظر و به طور متوسط، ۵ خرید در هر بازدید، لذا تنها ثانیه برای انتخاب هر یک از کالا ها صرف میشود. که بسیاری از این خرید ها به طور نا آگاهانه و صرفا ازروی واکنش فرد به آنچه در مقابل میبیند صورت میگیرد که درفروشگاه ها تا حد زیادی فرمان خرید تحت تأثیر اشکال و رنگ قرار میگیرد. شکست خط دید خریداران، آنها را به سمت دسته ها و محصولات ویژه جذب می کند.

صنایع چاپ و بسته بندی آسان قزوین با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه ناشی از همکاری با بزرگترین نامهای تجاری و مهمترین شرکتهای تولیدی در صنوف مختلف و با بهره گیری از مزیت های ذیل و مهیا نمودن بستر لازم جهت ارتقا کیفیت بسته بندی آماده است. تا در این مسیر پر پیچ خم به عنوان شریک تجاری تولیدکنندگان و صاحبان برند را یاری نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه