کارتن فلکسو در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.


چاپ روی کارتن به دو روش صورت می گیرد. است.فاده از چاپ مستقیم یا تک مرحله ‌ای مانند چاپ فلکسو که با وجود دقت کمتر آن در چاپ تصاویر نسبت به سایر چاپ‌ها، ولی به دلیل سرعت بالای چاپ بسیار محبوب است..  فلکسوگرافی در واقع یک نوع روش چاپی است. که از کلیشه های چاپی یا صفحات انعطاف پذیر است.فاده می کند. این صفحات بیشتر به صورت لیزری حکاکی شده و سپس حول غلتک دوّار پیچیده می شوند.

خوشبختانه دستگاه چاپ فلکسو کارتن قادر است. بر روی انواع مختلفی از کالاها عملیات چاپ را انجام دهد و این موضوع نوید پیشرفت صنایع را به دنبال داشت. چاپ بر روی جعبه های بسته بندی ظاهری زیبا و شکیل به محصولات می داد از این رو بیشتر تولیدی و کارخانجات این نمونه از چاپ را بر سایر روش های چاپ ترجیح دادند.

چاپ فلکسو یکی از سودآورترین فرآیندهای چاپی در دنیا است.. از آنجایی که با کمک این نوع چاپ می توان طیف گسترده ای از بسترهای چاپ را فراهم کرد، برای چاپ بر روی بسته بندی انواع مختلفی از محصولات به کار گرفته می شود. در زمینه چاپ بسته بندی های مواد غذایی، چاپ فلکسو بسیار فعال است.. چرا که در بسته بندی های مواد غذایی از بسترهای ناهموار است.فاده می شود و فلکسو به راحتی می تواند بر روی این بسترها چاپ را انجام دهد. همین ویژگی سبب شده تا برای چاپ بر روی کیف های پلاستیکی هم از این نوع چاپ است.فاده شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه