چوب و چوب پنبه در فیروزکوه ( فروش )

Wood and cork-1
Wood and cork-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به


چوب پنبه لاستیکی اغلب به عنوان مهر و موم در تجهیزات الکتریکی است.فاده می شود. همچنین خواص شیمیایی قابل توجه این محصول را در دمای بالا، روغن و گازها کارایی فوق العاده ای کرده است.. در برخی موارد، یک طرف ورق چوب پنبه با چسب مخصوص پوشانده می شود تا نصب آسان شود.

واشر لاستیکی چوب پنبه ای به طور گسترده در صنایع خودروسازی و انرژی است.فاده می شود. همچنین چوب پنبه ترکیب شده با لاستیک مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن و سوخت ترانسفورماتور دارد و با انعطاف پذیری قابل قبول و مقاومت فشاری بالا برای است.فاده در محدوده دمایی وسیع از منفی تا مثبت درجه سانتیگراد مناسب است..

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لایه چوب پنبه محصول جانبی پوست درختان بلوط چوب پنبه است.. برای تولید چوب پنبه، یک دروگر لایه چوب پنبه روی تنه درخت بلوط چوب پنبه را برش می دهد. از آنجایی که این ماده پایدار است.، دروگر از برش بیش از حد عمیق برای آسیب رساندن به بخش زنده بلوط چوب پنبه جلوگیری می کند.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه