مقوا و کارتن در لواسان ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..

محله لواسان تهران دارای دو بخش لو و آسان است.. لو به معنای لبه و تیغه کوه و آسان به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. به طور کلی چنین می‌توان گفت که کلمه لواسان به معنای محل برآمدن خورشید است.. لواسان در گذشته نام کوه دماوند بوده است. و سپس لواسانات به غرب و جنوب غرب دماوند اطلاق شده است..


در سال شخصی از بروکلین به نام روبرت گید که در زمینه ساخت ساک های کاغذی و چاپ فعالیت داشت، در حال آماده سازی سفارش یکی از مشتریان خود بود که با است.فاده از یک خط کش فلزی برای برش زدن بخش های تاخورده است.فاده نمود که به این نتیجه رسید می تواند با برش زدن مقوا به راحتی تعداد زیادی جعبه یا همان کارتن بسته بندی تولید کند.

در سال ادوارد هالی از این مقوای موج دار به عنوان آستر کلاه های بلند است.فاده کرد و حق اختراع را از آن خود کرد. همچنین در سال شخصی از نیویورک به نام آلبرت جونز یک لایه کاغذ صاف را به کاغذهای موج دار اضافه کرد و به ماده ای ایده آل برای بسته بندی بطری و فانوس شیشه ای دست یافت. سه سال بعد از آن اسمیت نخستین دستگاه تولید عظیم و صنعتی مقوای موج دار را اختراع کرد. اولیور لانگ نیز به هر دو سمت کاغذ موج دار یک لایه صاف اضافه کرد ، ماده ای که امروزه به نام مقوای موج دار می شناسیم.

صنعت کارتن سازی فرایندی است. که طی آن  ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید میگردد و سپس با توجه به‌نوع محصولی که قرار است. بسته بندی بشود ، به‌شکل مناسب و دراندازه‌های مختلف طراحی و ساخته میشود . سپس با  توجه به نیاز بازار ، سلیقه مشتری و نوع محصولی که قرار است. بسته بندی شود و کاربردهای تبلیغاتی که یک بسته بندی مناسب دارد به روشهای مختلف چاپ و رنگ آمیزی می گردد.



( فروش ) های دیگر در لواسان