کارتن ساده در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..


صنایع بسته بندی برزین کارتن پارس با بیش از دهه سابقه، در سال ۸۵ با ظرفیت ۵, تن تولید ورق و کارتن فعالیت خود را آغاز نموده است..این شرکت در طی سال های اخیر همواره سعی در بهبود کیفیت کالای تولیدی خود داشته و کسب رضایت مشتریان جزء اولویت مدیریان این شرکت بوده است..

کارتن هایی هستند که از لایه که سه لایه ی آن صاف و دو لایه ی آن فلوت ( از نوع A، B، C، E) هستند تشکیل می شوند. این کارتن ها به دلیل اینکه نسبت به کارتن های لایه در هنگام تولید آنها در کارخانه های تولید کننده کارتن از لایه بیشتر است.فاده می شود از مقاومت بیشتری هم برخوردار هستند و توانایی انعطاف پذیری و بازیافت را دارند و همچنین توانایی حمل وسایل سنگین را دارند به همین منظور برای اسباب کشی و انباز کردن اجسام بزرگ آن هم برای طولانی مدت بسیار مفید هستند و مورد است.قبال قرار می گیرند.

عامل دیگری که یک کارخانه کارتن سازی را نسبت به سایر رقبا متمایز می کند، توان تولیدی بالای آن می باشد. بدین معنا که کارخانه مورد نظر تا چه میزان می تواند کارتن بسته بندی تولید کند و یا به عبارتی دیگر سرعت تولید کارتن در کارخانه مذکور چقدر است.؟ گلبرگ باکس با توان تولیدی بالایی که در زمینه تولید کارتن دارد، مزیت قابل توجهی را نسبت به سایر کارخانه های تولیدی ارائه می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان