کارتن لمینتی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..


این نوع لمینت برای نواع کارتن های یک لایه و سه لایه و پنج لایه است.فاده می شود. این نوع لمینت غالبا با چسب سیلیکات بر روی کارتن ها چسبانده می شود. اما در برخی موارد از سلفون و صحافی نیز برای این منظور است.فاده می شود. همچنین این لمینت با توجه به درخواست و سفارش مشتری در ابعاد مختلف و به صورت رولی یا ورقه ای (شیت) تولید می شود.

همانطور که گفته شد، لمینت فرآیندی است. که در ادامه چاپ افست میباشد. خدمات پس از چاپ مثل: سلفون، یووی، ورنی، طلاکوبی و برجسته سازی همگی از موارد پس از چاپ میباشند که با توجه به سفارش مشتری میتوان روی جعبه یا کارتن بسته بندی درج گردد.

این نوع دندانه و فلوت دارای بیشترین است.قامت و پایداری در برابر له شدگی را دارند و از نظر سطح هموار و صاف تر است. و برای چاپ و لمینت قابل قبول تر است.. بلندای این کنگره ها میان . الی . میلی متر است. و شمارش آن ها بین تا عدد در هر متر است.. این نوع فلوت ها در اکثر مواقع برای کارتن های کوچک است.فاده می شود و ظرافت برای تولید کننده مورد اهمیت است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان