کاغذ در لواسان ( فروش )

Paper-1
Paper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حمام راحت آباد در روستای راحت آباد واقع شده و اثری متعلق به دوران صفوی و قاجار است. که در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت. بنای حمام در جهت شمالی-جنوبی ساخته شده و بخش‌هایی از آن تخریب شده است.. رختکن، گرم‌خانه و خزینه، بخش‌های مختلف این حمام را تشکیل می‌دهند. مصالح حمام راحت ‌آباد از سنگ لاشه و ملات گچ است.؛ هرچند در بدنه داخلی آن از ملات گل آهک است.فاده شده است..

غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغ‌ها و کوچه‌باغ‌های دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب می‌کند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب می‌شود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آب‌وهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ به‌خصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغ‌های سرسبز جذابیتی دوچندان به آن می‌بخشند.


زاج سبز، رزین را روی سطح الیاف تثبیت می‌کند. متأسفانه نتیجه فرایند آهارزنی، به‌علت است.فاده از زاج سبز، اسیدی شدن کاغذ است.. این حالت اسیدی در کاغذ باقی می‌ماند و علت اصلی افت تدریجی مقاومت کاغذ همین است.. در سال‌های اخیر، روش‌های اقتصادی آهارزنی داخلی با مواد خنثی یا قلیایی رواج یافته است. که تا حد زیادی می‌تواند از فرسودگی جلوگیری کند.

کاغذ از زمان اختراع آن تا به امروز قابل اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر بوده است. و نقش مهمی در جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات و دانش بشر که نتیجه‌ای از تجربیات و تفکرات اوست دارد و از این رو با پیدایش مرکب و صنعت چاپ و مواد رنگ دار این اندیشه بشری با ابزار نوین درآمیخت و به صورت یک پدیدهٔ مهم، امروزه با آن برخورد می‌گردد.

شرکت تدارک صنعت کاغذ کرمان طی سالیان اخیر با تکیه بر اعتماد شما، اقدام به توسعه سبد محصولات و خدمات خود در زمینه های گوناگون در صنایع سلولزی نموده است.. در همین راستا و با حمایت های صورت گرفته، مفتخر به ارایه کلیه خدمات مورد نیاز در این حوزه گردیده است..



( فروش ) های دیگر در لواسان