تست و کنترل کیفیت در بومهن ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


نظریه‌های زیادی در ارتباط با حل اتوماتیک مسئله کنترل کیفیت در سامانه‌های جدید تولیدی به نام اتوماسیون که سهم نیروی انسانی را به تدریج کاهش می‌دهد ارائه شده‌است. با توجه به این نظریه با کناره‌گیری تدریجی انسان، این عامل اصلی خطا از تولید، تنگناها کاهش یافته و به بسیاری از فعالیت‌های کنترل نیازی نخواهد بود.

شرکت پارت صنعت اقدام به تجهیز واحد آزمایشگاهی خود با پیشرفته ترین و بروزترین ابزارآلات اندازه گیری و دستگاههای نظیر دستگاههای سختی سنج، ترک یاب، تست کشش و فشار و تست دوام نموده و همواره به دنبال ارتقای سیستم کیفیت خود برای عرضه ی هرچه بهتر محصول خود به مشتری می باشد.از وظایف واحد کنترل کیفیت این سازمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در این مرحله مواد پلی اتیلن ترفتالات به وسیله دستگاه ویسکومتر Anton-Paar مورد آزمایش قرار می گیرند و میزان ویسکوزیته آن ها سنجیده می شود و همچنین پریفرم های تولیدی برای سنجش میزان غلظت گازهای آزاد شده از جمله گاز است.الدهید و جلوگیری از انتشار گازهای خطرناک و غیر بهداشتی  به وسیله دستگاه کروماتوگرافی گازی PerkinElmer  مورد آزمایش قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن