ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


برای تولید و ساخت انواع مختلف ظروف یکبار مصرف هم می‌توان از سیستم پیوسته بهره برد هم از سیستم غیر پیوسته. در روش غیرپیوسته ورق‌های تولیدی را بر روی قرقره می‌پیچند. و در همان سالن تولید بطور موقتی انبار می‌کنند. در مرحله‌ی بعد در ماشین فرم‌دهی شکل می‌گیرند. اما در سیستم پیوسته فیلم‌های فرم گرفته‌شده بصورت مستقیم به دستگاه‌ترموفورمیک منتقل شده و ظروف مورد نظر در آنجا تولید می‌شوند.

شکل کلی فرآیند به این صورت است. که ابتدا مواد اولیه که پودری شکل و یا گرانول هستند توسط دستگاهی به نام اکسترودل به ورق تبدیل میشود. و در مرحله‌ی بعدی این ورقه‌ها به شیوه‌ی ترموفورمینگ قالبگیری شده و به ظروف مورد نظر تبدیل می‌شوند.

پلی اتیلن و نیز پلی پروپین به شکل صفحات اکسترودی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. و شکل‌دهی این صفحات کار دشواری است.. چراکه دارای گرمای ویژه‌ی بالایی هستند و همین امر فرایند گرم کردن آنها را کند خواهد کرد. از طرفی سرعت انتقال گرما در این جنس از پلیمرها پایین بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا هنگام قالب‌گیری با مشکل مواجه شویم. همچنین این پلیمرها دچار حالت کریستالی میشوند که علت آن نیز پایین‌تر بودن دمای شکل پذیری آنها نسبت به دمای نرمی آنها است.. این موضوع نیز فرایند قالب‌گیری را دو چندان دشوار می‌کند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن