تصفیه آب صنعتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب صنعتی بر اساس نیازمندی ها و شرایط آب ورودی، یکی از مهمترین فعالیت های گروه صنعتی آب سازه می باشد. گروه صنعتی آب سازه توانسته با تکیه بر دانش فنی متخصصان و کارشناسان با تجربه و است.فاده از تجهیزات روز دنیا در زمینه تصفیه آب و فاضلاب نیاز مصرف کنندگان بسیاری در سایر نقاط کشور براورده سازد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید به تمامی مراحل موجود در فرایند تصفیه آب دقت کرد. یک دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل قطعات و مراحل مختلف برای تصفیه آب می باشد. کیفیت قطعات است.فاده شده در آب شیرین کن می توانند بر روی کیفیت آب تولیدی و طول عمر دستگاه تصفیه آب صنعتی اثرگذار هستند. به طور مثال در برخی از آب شیرین کن های صنعتی مرحله CIP یا شستشو دوره ای لحاظ نمی شود. در این قسمت ممبران های دستگاه به صورت دوره ای شسته می شوند و نیاز به تعویض یا شستشو دستی ممبران ها نیست. همچنین در برخی از مواقع است.فاده از شاسی آهنی حتی با توجه به کاهش قیمت دستگاه به علت طول عمر پایین آهن، باعث افزایش هزینه ها می شود. برای همین است.فاده از شاسی است.یل برای دستگاه تصفیه آب یک مزیت به حساب میاید.

پس از تکمیل دستگاه، تیم نصب و راه اندازی به محل پروژه اعزام می شوند. پس از نصب و تحویل دستگاه کلیه آموزش های اولیه به نماینده خریدار داده می شود. تاریخ شروع گارانتی و خدمات پس از فروش محصول از زمان نصب و راه اندازی محاسبه می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن