تصفیه فاضلاب در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


در فرایند تصفیه هوازی، آلودگیهای آلی موجود در فاضلاب نظیر نیتروژن و فسفر به وسیله اکسیژن شکسته شده و به دی اکسید کربن و بایومس تبدیل می شوند. این فرایند بیولوژیکی نیاز به اکسیژن داشته که می تواند از طریق هوادهی به صورت سطحی یا عمیق تأمین گردد. در این فرایند باکتریهای هوازی با مصرف اکسیژن، آلودگی های آلی پساب را شکسته و BOD و COD را کاهش می دهند.

به طور کلی، به فاضلاب خروجی از آپارتمانها و واحدهای مسکونی و همچنین کاربری‌های  اداری و تجاری، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و بیمارستانها و …، فاضلاب بهداشتی یا انسانی گفته می‌شود. اینگونه از فاضلاب‌ها می‌توانند از لحاظ شیوع بیماری‌های نوظهور و ویروس‌های عجیب، بسیار خطرناک باشند و از بین بردن سموم و باکتری‌ها از درون آن، امری بسیار واجب برای سلامت بشر و دیگر موجودات به شمار می‌رود. عمدتاَ به جهت

نکته بسیار مهم در تمام روش های تصفیه فاضلاب صنعتی این است. که آلاینده ها پس از تزریق مواد شیمیایی یا اعمال روش های بیولوژیکی در کف مخزن یا است.خر ته نشین می گردد. جمع آوری این مواد به منظور جلوگیری از ایجاد لایه های عظیم لجن در کف است.خر توسط پل ته نشینی یا پل لجن روب، پل لجن روب دوار و



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن