پکینگ مدیا در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


وظیفه اصلی پکینگ مدیا ایجاد سطح فعال زیاد در سیستم بوده تا بتواند با ایجاد سطح تماس بیشتر، بازدهی عملکرد میکرواورگانیسم ها را افزایش دهد. با توجه به نوع کاربری در ابعاد مختلف به صورت است.وانه ای با قطر حدود سانتیمتر و طول تا سانتیمتر و یا در صفحات با ابعاد سانتیمتر در سانتیمتر به صورت طبقاتی  و با فاصله های مشخص ساخته می شود. از صفحات پکینگ مدیا برای ترسیب مواد معلق جامد در فاضلاب نیز است.فاده می شود.

در این نوع پکینگ مدیا به دلیل اینکه از روش تزریق پلاستیک تولید می‌شوند دارای خاصیت هایی از جمله : ابعاد ظاهری، وزن یکسان، است.حکام بالا، زبری سطح بسیار مناسب و حفظ شکل اصلی پکینگ مدیا پس از تولید می‌باشند. پکینگ مدیا های متحرک ساخت شرکت پژوهش صنعت آب دارای قابلیت رشد میکروارگانیسم و خودپالایی بالایی می‌باشد.

در صنعت تصفیه فاضلاب و برای تصفیه انواع فاضلاب های بهداشتی و صنعتی از پکینگ مدیا است.فاده می شد. بکارگیری فرایند رشد چسبیده در تصفیه فاضلاب باعث تثبیت میکروارگانیسم ها بر روی بستر رشد و تشکیل بیو فیلم می شود که در نهایت موجب افزایش جرم زیست توده به صورت چسبیده و معلق می شود و در عین بالا بردن بازدهی تصفیه زیستی موجب کاهش حجم مخزن تصفیه زیستی می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن