سختی گیر و رسوب زدا در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


این سختی آب می تواند پیامدهایی مانند گرفتگی لوله های آب ، شوره بستن بیش از حد پوشال های کولر و .... داشته باشد همچنین از مضرات اصلی سختی آب برای سلامتی بدن این است. که پس از نوشیدن آب با سختی بالا احتمال رسوب آن در بدن بسیار زیاد است. و به مرور زمان باعث بیماری های کلیوی خواهد شد. عمدتا در این شهرها برای مصارف مختلف از آب ، دستگاه سختی گیر پیشنهاد می شود.

ایجاد رسوب های دردسر ساز در سیستم های تاسیساتی، تصفیه آب و مبدل حرارتی است.خر و جکوزی و همینطور آب ورودی به دیگ بخار سونای بخار از مواردیست که لزوم است.فاده از سختی گیر احساس می شود. همچنین است.فاده از آب سخت در آبنما، است.خر و جکوزی باعث ایجاد رسوبات سفید رنگ روی سرامیک ها و سنگ های موجود در این سیستم ها می شود که از لحاظ دیداری حس خوبی را منتقل نمیکند.

پس از انجام دو مرحله قبل، میزان قابل توجهی از نمک بصورت حل نشده لابلای رزین ها باقی می ماند که در صورت است.فاده مستقیم از آب بعد از عمل نمک شور ، ممکن است. وارد سیستم مصرف شود و معضلات عدیده ای را برای تجهیزات مورد است.فاده ایجاد نماید. لذا چند دقیقه ای آب بدون نمک را از بالا وارد ستون سختی گیر کرده و آب با حل کردن نمک های باقیمانده در خود به فاضلاب هدایت می شود. پس از این مرحله سختی گیر آماده‌ی است.فاده مجدد می شود. مرحله آبکشی رزین هم مانند دو مرحله قبلی مهم بوده و باید با دقت و بطور کامل صورت گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن