دیگ بخار در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


فروش مستقیم دیگ بخار توسط شرکت فن آوران زاگرس ماشین از کارخانه میباشد . لذا جهت خرید دیگ بخار مستقیما با ما تماس بگیرید . فن آوران در ابعاد و ظرفیت ها مختلف با بهترین کیفیت ساخت ممکن خدمات پس از فروش و گارانتی در خدمت شما مشتریان محترم می باشد .

بخار تولید شده توسط دیگ بخار مزایای متعددی دارد که عبارتند از ضریب انتقال حرارت بالا، ویژگی های حرارت نامناسب در فشار کم و توانایی انتقال حرارت در دمای ثابت . این روش در حال حاضر هم به طور گشترده مورد است.فاده قرار می گیرد اما با توجه به مزایای است.فاده از آب گرم برای گرمایش این روش به سرعت در حال جایگزین شدن است..

دیگ بخار مخزنی بسته دارد که در یک طرف مخزن آب و در طرف دیگر آن حرارت و آتش قرار دارد که با کمک آتش، آب موجود تبدیل به بخار می شود و سپس از طریق تیوپ ها و لوله های خروجی بخار به بیرون هدایت می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، دیگ بخار در کل ساختاری پیچیده ندارد و کاملا ساده اما پیشرفته و مدرن است. و می تواند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی شروع به فعالیت کرده و بخار لازم را تولید نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن