سپتیک تانک در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


در ابتدای پروسه خرید سپتیک پلی اتیلن باید ظرفیت دستگاه تشخیص داده شود. در ادامه میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته شده است. مورد بحث قرار گیرد. چرا که نمونه بتنی بدلیل قیمت پایین در صورت وجود بودجه کم می‌بایست مورد انتخاب شما جهت خرید باشد. هر چند ایرادات بسیاری هم دارد. در ادامه این روند بعد از است.علام قیمت از کارخانه‌های تولید کننده و تامین کنندگان در شهرهای مختلف ایران نسبت به پایین ترین قیمت در مقابل بالاترین کیفیت مطمئن شد.

همانطور که می‌دانید سپتیک تانک دستگاهی است. که تمامی جامدات را از پساب خروجی از ساختمان‌های مسکونی گرفته و تبدیل به پساب مایع میکند. سپس جهت سرریز به چاه فاضلاب یا اگوی شهری تحویل لوله‌های انتقال فاضلاب می‌دهد. گندانبار می‌تواند بصورت درجا با مصالح بنایی شامل سنگ و آجر و سیمان ساخته شود، و یا اینکه بصورت آماده یا پیش ساخته در کارخانه تولید و به محل پروژه حمل گردد.

همچنین لایه میانی موجود تا حدی شفاف است.. سپس لایه های لجن و کلسینه در مخزن سپتیک باقی مانده که باکتری های بسیار زیادی در آن وجود دارد. باکتری های موجود در لجن که به آن باکتری های بی هوازی گفته می شود، وظیفه هضم لجن را بر عهده خواهند گرفت. مواد و لجنی که نمی توانند هضم شوند در مخزن ذخیره شده و با است.فاده از پمپ فاضلاب، از مخزن تخلیه می گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن