تصفیه آب صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دستگاه های تصفیه آب صنعتی قادر به تصفیه آب در ظرفیت های بالا می باشند. این سیستم ها معمولا دارای ظرفیت بالاتر از متر مکعب در شبانه روز هستند و اساس کار و روش فیلتراسیون آنها تکنولوژی اسمز معکوس می باشد که کامل ترین و بهترین روش برای تصفیه آب های لب شور و شور برای مصارف صنعتی، کشاورزی و هم چنین آب شرب است.. در ادامه به انواع دستگاه تصفیه آب و کاربردها و ویژگی های آنها می پردازیم. همچنین به توضیحاتی در ارتباط با مراحل طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی در شرکت آب سازه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب کشاورزی کشور ما ایران جزء کشور‌های خشک و کم آب محسوب می‌شود و معمولا در مناطقی که مناسب کشاورزی هستند یا آب پیدا نمی‌شود یا کیفیت مطلوب را ندارد و وقتی صحبت بر سر کیفیت آب می‌شود منظور از آن است.فاده آب مناسب در کشاورزی و مطلوب بودن جهت آبیاری می‌باشد. در بررسی و طبقه بندی آب، مطآبق با طبقه بندی FAO آب مناسب با EC یا همان هدایت الکتریکی و یا TDS مناسب به دست می‌آید.

علاوه بر حذف مواد معلق، رنگ، بو، مزه، یون ها و نمک ها، منابع آبهای مختلف میتوانند حاوی انواع ویروس ها و باکتری ها نیز باشد. حدف این ویروس ها و باکتری ها در سیستمهای تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن ها توسط روش گند زدایی مانند فیلترهای اشعه فرابنفش (UV) انجام میشود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان