تصفیه فاضلاب در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




تصفیه فاضلاب صنعتی یکی از موضوعاتی است. که در سالهای اخیر با توجه به کاهش منابع آب و گسترش صنایع مختلف به شدت پر رنگ شده است.. چرا که عموما صنایع از حجم زیادی آب در عملیات تولیدی خود است.فاده می کنند. همچنین به دلیل اینکه مقداری از این آب در پروسه تولید آلوده می شود، قبل از تخلیه و رها سازی در محیط زیست، نیاز به تصفیه دارد. به همین جهت و به دلیل کاهش اثرات نا مطلوب زیست محیطی در اثر تخلیه پسماندهای صنعتی، قوانین محیطی سختگیرانه ای توسط سازمان محیط زیست کشور بر پساب صنایع اعمال شده است. که درجه تصفیه لازم برای محافظت از کیفیت آب در آن مشخص شده است..

از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این روش، است.فاده از تجهیزات هوادهی متعدد به منظور تزریق هوا به درون لجن و فراهم شدن شرایط بهتر برای رشد باکتری ها و میکروارگانیسم های هوازی می باشد. در این روش بخش زیادی از لجن ته نشین شده وارد حوضچه مخصوص شده و هوادهی با شدت بالاتر در آن صورت میگیرد.

روش چربی­گیری ثقلی یکی از روش­های فیزیکی تصفیه فاضلاب است. که طی آن نیاز به هیچ گونه تجهیزات الکترومکانیکالی وجود ندارد و از جهت هزینه اولیه و نگهداری کاملاً مقرون به صرفه می­باشد. از آنجا که وزن مخصوص روغن و چربی کمتر از فاضلاب و حدود / گرم بر سانتیمتر مکعب است.، این ذرات تمایل به شناوری بر روی سطح فاضلاب را دارند. به منظور انجام این فرایند فاضلاب باید در یک محیط کاملاً آرام و بدون اغتشاش وارد شود تا ذرات چربی بتوانند فرصت لازم جهت شناورشدن در سطح فاضلاب را پیدا کنند. در انتها می­بایستی چربی شناور شده در دفعات مناسب از سطح فاضلاب جمع آوری گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار