دستگاه آب شیرین کن در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




بدون شک مهم ترین عامل در تولید بخار آب و کیفیت آن، کیفیت آب ورودی به سیسستم می باشد. کیفیت آب ورودی به دیگ بخار تاثیر مستقیم بر عملکرد دیگ بخار و مصرف انرژی آن دارد. در صورتی که آب ورودی به دیگهای بخار توسط سیستم تصفیه آب صنعتی تصفیه شده باشد از رسوب آهک درون دیگ جلوگیری نموده و همچنین موجب افزایش عمر مفید دیگ و جلوگیری از خوردگی پایپینگ می شود.

کارخانجات آرد به عنوان صنعت مادر در بخش صنایع غذایی مطرح هستند. آنها علاوه بر تامین آردهای نانوایی ها، مواد اولیه بسیاری از کارخانجات صنایع غذایی ازجمله کیک، کلوچه، بیسکوییت، نشاسته را تامین میکنند. محصولات کارخانجات آرد بر سفره ی تمام خانواده‌ها و سبد غذایی اعضای جامعه وجود دارد. لذا آب خروجی از آب شیرین کن صنعتی در تولید کیک و کلوچه و باعث بالا رفتن کیفیت و سلامت محصول تولیدی میگردد.

شیرین سازی آب به عنوان یک ضرورت جهت تأمین آب شیرین مورد نیاز در مناطق گرمسیری و مناطقی که با کمبود آب شرب مواجه هستند مورد است.فاده قرار می گیرد. در حال حاضر فرایند اسمز معکوس اقتصادی ترین فرایند موجود برای تصفیه آب صنعتی است.. فراینداسمز معکوس بر پایه انتقال جرم با است.فاده از غشای نیمه تراوا و نیز فشار هیدرواستاتیک، فرایندی است. که به طور وسیع در تولید آب آشامیدنی از آب دریا و یا آبهای زیرزمینی و سطحی شور مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار