سپتیک تانک در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




برخی از شرکت‌های تولید کننده، ونت هوا را در دیواره یا عدسی خروجی مخزن سپتیک و بالاتر از لوله خروجی (سطح لوله خروجی) تعبیه می‌کنند. علت عصایی بودن ونت جلوگیری از بسته شدن مجرای آن بواسطه ساختن لانه توسط پرندگان روی دهانه ونت از یک سو و جلوگیری از جریان پیدا کردن آب باران به درون منبع می‌باشد. 

پایه‌هایی که در پایین ترین نقطه مخزن تعبیه می‌گردد صرفا بدلیل کمک به حمل و نقل می‌باشد. این پایه‌ها در مدل آماده پلی اتیلنی بیشتر مشاهده می‌شود. چرا که در تانکهای پیش ساخته با جنس بدنه PE که از لوله اسپیرال، کاروگیت و&#; PE تولید میگردد.

امروزه متقاضیان بسیار زیادی وجود دارند که به دلیل عدم است.فاده از سیستم تصفیه فاضلاب برای محل خود، از مراجع قانونی محیط زیست اخطار دریافت نموده اند و برای این منظور و به جهت جلوگیری از آلودگی میکروبی آب چاه، بستر خاک و همچنین محیط زیست، به دنبال راهکاری مناسب می گردند که در عین کاهش بار آلودگی میکروبی محیط زیست، باعث جلوگیری از بوی نامناسب در هنگام انباشته شدن فاضلاب گشته و همچنین با توجه به کاهش هزینه های مربوطه و صرفه جویی در هزینه های جاری، رضایت حداکثری را بدست آورند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار