سختی گیر و رسوب زدا در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




شرکت فرا الکتریک در سال اقدام به ساخت رسوب زداهای الکترونیکی آب نمود. پس از آن در سال با تولید رسوب زداهای الکترونیکی با امواج رادیویی گسترده در ابعاد صنعتی و خانگی گام مهمی در عرصه تجهیزات تاسیسات برداشته و امروزه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه بومی سازی این تکنولوژی شناخته میشود.

آلودگی آب با توجه به مورد مصرف آن مشخص می شود. بعنوان مثال آب با مواد محلول و tds مناسب برای آشامیدن ممکن است. دارای سختی بالا باشد و برای مصارف صنعتی مانند دیگ بخار مناسب نباشد. در نتیجه این آب برای است.فاده در دیگ بخار اصطلاحا آلوده است.. جهت حذف یا کاهش آلودگی آب و رساندن آن به است.اندارد مورد نیاز باید از روش تصفیه مناسب مانند سختی گیر رزینی بهره برد.

منابع آب موجود در کره زمین به دو دسته آب شور و آب شیرین تقسیم می شود که تنها درصد از آب ها شیرین می باشد. آب شیرین در رودخانه ها، دریاچه ها و یا سفره های زیرزمینی ذخیره شده است.. آب در یک سیکل از اقیانوس ها تبخیر شده و به صورت ابر در می آید. سپس بصورت بارش به سطح زمین بر میگردد. این آب تقریبا خالص می باشد اما به محض وارد شدن به رودخانه ها و یا عبور از لایه های خاک، آلودگی در آن بالا می رود. آب رودخانه ها یا همان آب جاری حاوی مواد معلق مانند شن و ماسه می باشد در حالیکه آب موجود در سفره های زیرزمینی مواد محلول بالایی دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار