دیگ بخار در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




اگر مایل هستید تا دیگ بخار صنعتی شما دارای طول عمر بسیار بالا و کمترین خطای ممکن در خروجی باشد کافی است. به تله های موجود در رادیاتورها توجه کنید این رادیاتور حداقل دارای سال عمر مفید هستند که با نگهداری صحیح این رقم می تواند بیشتر هم گردد و دیگ بخار شما با قدرت و کارآیی بسیار بالا کار کند، کافیست به صورت دوره ای عملکرد دیگ بخار و سطح آب آن را بررسی کنید و از دریچه های تخلیه فشار اصلی اطمینان پیدا کنید. شما می توانید به صورت سالیانه از تکنیسین های این کار برای بررسی دقیق تر کمک بگیرید آن ها راهنمایی های کافی را مبذول خواهند نمود.

همانند آنچه در شکل زیر مشاهده می­ شود نوع اصلی درام دیگ واترتیوب، به صورت شیب­ دار می ­باشد که همانطور قبلا گفته شد، بر اساس قانون ترموسیفون عمل می­ نماید. آب تغذیه به درام طولی قرار گرفته در بالا وارد شده و به سمت پایین سرازیر می ­شود. با حرارت دیدن آب دمای آن افزایش یافته و چگالی آن کاهش می­ یابد. این اختلاف چگالی باعث جریان طبیعی به سمت بالا شده و جریان مجددا به درام بالایی وارد شده و ذرات بخار به سطح آب رفته و بدین صورت بخار تولید می­ شود. ظرفیت این بویلرها معمولا از / تا تن در ساعت می­ باشد.

در این مقاله با دیگ بخار و انواع آن شامل دیگ های بخار فایر تیوب (Fire Tube) و واتر تیوب (Water Tube) ، دیگ های بخار عمودی و افقی، دیگ های بخار عقب خشک (Dry Back) و عقب تر (Wet Back)، دیگ های بخار دو پاس، کوره برگشتی، سه پاس و چهار پاس آشنا خواهید شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار