تصفیه فاضلاب در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علی رشیدی فر : مسير لواسان تا چالوس معمولا باز نيست و بخش كمي از جاده آن وسط مسدود است. براي همين دقيقا بايد بدونيد كه كجاي مسير مدنظرتون هست و از كدوم طرف بايد بريد، معمولا براي عكاسي شب هم آسمان بسيار خوبي دارد ضمن اينكه در ارتفاع است.. دوستان كوهنورد هم كه هر آخر هفته مسير كلون بستك ترافيك و شلوغ است.. در طول مسير مراقب پيچ هاي شديد و دوستان ورزشكار كه در طول مسير دوچرخه سواري و پياده روي ميكنند باشيد. جايي فوق العاده براي ديدن غروب خورشيد. حتما حتما در تابستان هم لباس گرم براي عصر و شب براي خود به شكل جدي همراه داشته باشيد.

واژه پیست در فرهنگ لغت فارسی به‌معنی محوطه و محلی برای ورزش است.. پیست اسکی دیزین مجموعه کاملی از انواع پیست‌ها را در خود گنجانده است.. این مجموعه با تنوع زیادی که در انواع پیست دارد، قدرت انتخاب بالایی به ورزشکاران و اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌دهد.

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.


سلام . جناب مهندس پیرو صحبتی که با هم داشتیم در خصوص پکیج تصفیه فاضلاب خروجی از کارخانه ما (اروم آدا) که شامل فاضلاب صنعتی میشه قرار شد به من پروپوزال بدید . ممنون میشم تسریع کنید . قیمت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی که برای ما پیش بینی میکنید حدودا چقدره ؟

شركت آرکاگستر شركتی پيشرو در صنعت تصفیه فاضلاب، آب و هوا بشمار می رود و با تجربه ده ساله در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب و آب یکی از با قدمت ترین شرکت ها در ایران به شمار می رود. این شرکت خود را مفتخر می داند که در راه خدمت به محیط زیست انسانی بیش از صد پروژه فاضلاب صنعتی و انسانی را به اتمام رسانده است..

یکی از رایج‌ترین انواع روش های تصفیه فاضلاب صنعتی و پساب است.فاده از مدل فیزیکی است.. پساب صنعتی حاوی ذرات جامد با اندازه‌های مختلف است. که این ذرات را می‌توان طی یک یا چند مرحله حذف کرد. اولین مرحله در روش فیزیکی، نصب یک توری، آشغالگیر یا فیلتر در مسیر خروج پسماند است. تا ذرات بزرگ فاضلاب و آشغال‌ها توسط آن جداسازی شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین