پکینگ مدیا در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.

درواقع در تاریخچه پیست اسکی دیزین می‌توان اولین‌ها را به راحتی علامت زد؛ به عنوان مثال اولین دستگاه‌های بالابر در پیست دیزین تهران، در سال ۸ نصب شدند. در دیزین بالطبع امکانات رفاهی مختلف و خوبی متناسب با پیست اسکی دیزین و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند، از انواع هتل و کلبه‌های اجاره‌ای و رستوران فراهم شده است. و مجموعه این امکانات با ترکیب آب‌و‌هوای فوق‌العاده باعث شده دیزین تهران به یک دهکده گردشگری چهارفصله در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.


انتخاب پکینگ مدیا مناسب در راندمان تصفیه موثر است.، از این رو  مدیا ها با سطح ویژه های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند به عبارتی کاربرد این پکینگ مدیا سبب افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب موجود، بهینه سازی بایوراکتورهای در حال کار و مقاوم نمودن آنها به شوک های آلی- حرارتی و هیدرولیکی است..

به منظور راه اندازی سیستم هوادهی به واسطه فرایند رشد چسبیده از مواد جامد مختلفی به منظور سطح مدیا است.فاده می شود که از آن جمله می توان به کربن فعال گرانولی، مواد پلیمری، پلی پروپیلن و پلی اتیلن با چگالی بالا، مدیای پلاستیکی معلق و.. اشاره کرد.

هنگام طراحی پکینگ مدیا باید به چند نکته مهم توجه گردد و مواردی در نظر گرفته شود. شکل پکینگ باید به گونه ای طراحی شود تا در یک حجم ثابت، سطح ویژه زیادی داشته باشد. همچنین سطح پکینگ باید به گونه ای طراحی گردد تا به اندازه کافی زبر باشد و ترکیبات به راحتی به آن بچسبند. همچنین سطح پکینگ باید توانایی بالایی در نگهداری لایه های زیستی تشکیل شده داشته باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین