دیگ بخار در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

پیست اسکی دیزین به‌مرور مجهز و به یک پیست اسکی بین‌المللی تبدیل شد؛ تا جایی که آن را با پیست‌های اسکی حرفه‌ای سراسر جهان مقایسه می‌کنند. امروزه چهار تله کابین، دو تله‌سیژ، تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در دیزین وجود دارد. پیست اسکی با ظرفیت‌های بالفعل خود، در بسیاری از موارد رتبه نخستین را به خود اختصاص داده است..


دیگ بخارهای تولیدی این شرکت در دو نوع فایرتیوب و واترتیوب موجود است. که از قابلیت تولید بخار و آبگرم برخوردار است.، قصد ما از ارائه این مقاله نقل دیگ بخار در ظرفیت‌های مختلف می‌باشد که در ذیل رایج ترین نوع آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

به بیانی دیگر باید گفت دیگ بخار یک نوع تمیز کننده است. که در کارخانجات بعنوان یک محصول چربی زدا به بهره برداری می‌رسد، به همین دلیل می‌توان از آن در مکان‌های عمومی نظیر مترو، قطار، اتوبوس و هواپیماها نیز است.فاده کرد؛ همچنین می‌توان از دیگ بخار بعنوان وسیله‌اند ضدعفونی کننده در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به بهره برداری رساند.

یکی از رایج ­ترین دیگ­ هایی که امروزه مورد است.فاده قرار می­ گیرد، دیگ سه­ پاس عقب تر می­ باشد.با توجه به اینکه در این نوع دیگ، محصولات احتراق سه مسیر گذر را طی می­ کنند میزان انتقال حرارت بالا بوده و بازدهی این نوع از دیگ­ها بالا می­ باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین