دستگاه آب شیرین کن در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Water Desalination-1
Water Desalination-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

در داخل مجموعه اسکی دیزین کلاس‌های آموزشی اسکی نیز وجود دارد. این کلاس‌ها در دو رشته آلپاین و اسنوبرد به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در اسنوبرد پا روی یک تکه چوب پهن فیکس شده و روی برف حرکت می‌کند. اما آلپاین یکی از رشته‌های اسکی است. که دو تخته و دو چوب دستی دارد و گران‌تر از اسنوبرد می‌باشد. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و یخ‌نوردی نیز به دیزین می‌روند. مسیر کوهنوردی آنها از گردنه دیزین به سمت قله سی‌چال و مسیر برگشت به سمت آهار برگ است..

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.


معمولاً در این مکان ها از مکانیزم به تصفیه آب به صورت RO یا اسمز معکوس است.فاده می شود، این مکانیزم کاملاً حرفه ای که به صورت فیزیکی ۵ تا ۸ درصد از کل املاح ناخالصی های موجود در آب را حذف می نماید؛ مثال تأثیرات این مورد در مرغداری ها هر سه لیتر آب تصفیه شده تا کیلوگرم بر میزان وزن آنها می افزاید. همچنین در گاوداری ها وجود آب تصفیه شده می تواند تا درصد بر تولید شیر تاثیر گذار بگذارد.

با توجه به اینکه فقر آب در کشور ما و در همه دنیا کره زمین را تهدید می کند، باید بتوانیم بهینه مصرف کنیم تا نسل های آتی با مشکلات کمتری مواجه شوند. یکی از پر مصرف ترین صنایعی که مقدار هدر رفت آب در آن بالاست، صنعت کشاورزی است.. ما می توانیم با است.فاده تجهیزات سیستم کشاورزی به آبیاری تحت فشار، مقدار مصرف آب را به حداقل ممکن برسانیم؛ پس با توجه به اینکه نصب

المانهای اسمز معکوس در دو گروه ممبرانهای دریایی و آب لب شور به صورت تجاری تولید می شوند. غشاهای تجاری که از جنس پلی آمید فیلم نازک هستند، از دو ورقه غشایی که از سه طرف به هم چسبیده شده اند و در سمت چهارم باز هستند، مشابه یک پاکت نامه تشکیل شده اند. این مشابهت سبب شده است. که به ممبرانهای اسمز معکوس، پاکت غشایی نیز گفته شود. قسمت باز پاکت های غشایی به لوله مرکزی جمع کننده با منافذ ورودی کوچک متصل می شود که آب شیرین تولید شده را از پاکت های غشایی جمع آوری می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین