سختی گیر و رسوب زدا در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای اقامت در دیزین امکانات رفاهی متعددی وجود دارد. دو هتل، کلبه و رستوران در این منطقه دیده می‌شود. در صورت تمایل برای اقامت در هتل، هتل جهانگردی دیزین و هتل گاجره در این منطقه حضور دارند. رستوران شاله نیز در ارتفاع هزار و متری و رستوران چمن در ارتفاع هزار و متری کوه قرار دارند.

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.

مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.


در صورتیکه کلسیم و منیزیم درون آب باشد (وجود سختی و نیاز به سختی گیر)، ترکیب کلسیم و منیزیم با EBT به رنگ قرمز در می آید. در اینصورت مشخص می شود که آب دارای سختی می باشد. حال اگر به این نمونه، نمک EDTA اضافه شود، از آنجا که کمپلکس کلسیم و EDTA پایدارتر از کمپلکس EBT و کلسیم و منیزیم است.، این دو یون از کمپلکس EBT آزاد شده و به سمت EDTA می روند. لذا EBT مجددا آبی می شود. پس اگر آب در حضور EBT قرمز شد، با تیتر کردن EDTA و اندازه گیری مقدار آن تا لحظه آبی شدن مایع، می توان به میزان سختی دست یافت.

این سختی آب می تواند پیامدهایی مانند گرفتگی لوله های آب ، شوره بستن بیش از حد پوشال های کولر و .... داشته باشد همچنین از مضرات اصلی سختی آب برای سلامتی بدن این است. که پس از نوشیدن آب با سختی بالا احتمال رسوب آن در بدن بسیار زیاد است. و به مرور زمان باعث بیماری های کلیوی خواهد شد. عمدتا در این شهرها برای مصارف مختلف از آب ، دستگاه سختی گیر پیشنهاد می شود.

سازنده های دستگاه سختی گیر با کسب تجربه و محاسبات دقیق به ابعاد و ظرفیت های مشخصی دست پیدا کرده اند که این ظرفیت ها عملا به یک است.اندارد در این صنعت تبدیل شده است.. این ظرفیت ها و مدل ها در کتاب های است.اندارد معروفی همچون کریر آمده است.. لذا بطور تئوری یک طراح می تواند هر مدل سختی گیری را طراحی کند و بسازد ولی به دلیل آنکه یک پروژه در محدوده صرفه اقتصادی قرار بگیرد، عملا طراحان از ظرفیت های موجود در بازار است.فاده می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین