تصفیه فاضلاب در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.


مقادیری از روغن معمولاً در پسابهای تولیدی صنایع مختلف وجود دارد. شرکت فران خدمات طراحی و ساخت فرایندهای متداول جداسازی روغن را متناسب با میزان روغن موجود در پساب و با ترکیب با دیگر فرایندهای تصفیه و جداسازی ارائه می نماید.

فاضلاب صنعتی یا پساب صنعتی همان خروجی کارخانه‌های صنعتی و تولیدی است. که به صورت پساب از کارخانه خارج می‌شود. آب ورودی به کارخانه‌ها تمیز است. و در واقع طی مراحل تولید محصولات داخل کارخانه به مواد مضر و آسیب‌زا آلوده می‌شود. در نهایت، این آب باید دفع شود که در بسیاری از شرایط به صورت یک ترکیب مضر مستقیما وارد محیط زیست می‌شود.

با توجه به تاثیرات منفی که ورود این پساب های صنعتی به محیط زیست به همراه دارند، لذا تصفیه آنها امری بسیار مهم و ضروری است. و انتخاب روش مناسب جهت تصفیه فاضلاب صنعتی نیز از اهمیت ویژه ای برخورداد است.. به طوریکه روش های تصفیه فاضلاب صنعتی یا پساب صنعتی با توجه به نوع مواد آلاینده موجود در فاضلاب شیمیایی طراحی شده و دارای ویژگی های خاصی هستند. شرکت فنی مهندسی لیان تدبیر، پیشرو در تصفیه فاضلاب صنعتی و بازیابی پساب صنعتی و تولیدکننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب با ارائه فناوری های نوین تصفیه فاضلاب صنعتی در خدمت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد و داروسازی جهت کمک به تصفیه فاضلاب و بازیابی پساب ها و حامی محیط زیست می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان