سختی گیر و رسوب زدا در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

قبلاً در معرفی جاهای دیدنی میگون آبشار یخی هملون را به شما معرفی کردیم. حالا قرار است. به سراغی غاری با همان نام برویم. غار هملون که از جاهای دیدنی سفر به لواسان به شمار می‌رود در نزدیکی شهر میگون قرار دارد اما هنوز از آن به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی لواسان یاد می‌شود. دره، آبشار و دو غار هملون کوچک و هملون بزرگ همگی در یک منطقه و در فاصله‌های کمی از یکدیگر واقع شده‌اند. خوب است. که یک روز کامل را برای بازدید از این سه جاذبه دیدنی در نظر بگیرید و از این گشت‌وگذار حسابی لذت ببرید. اگر می‌خواهید داستان نام‌گذاری هملون را بخوانید پیشنهاد می‌کنیم به مقاله


لوله کشی در تانک های فلزی بصورتی است. که آب از طریق لوله ورودی از بالا وارد شده و بوسیله نازل های ورودی بر روی رزین پخش می گردد. بعد از گذر از لابلای رزین و انجام عملیات سختی گیری، آب در پایین تانک بوسیله نازل های جمع کننده به داخل لوله خروجی هدایت می شود. نازل ها بر روی صفحه سینی مانندی قرار دارند که به آنها آب پخش کن نیز گفته می شود. نازل هایی که در پایین تانک فلزی قرار دارند وظیفه جمع آوری آب سختی گیری شده را بر عهده دارند و در زمان بکواش آب از طریق این نازل ها به لابلای رزین ها فرستاده می شود.

بسیاری از تعمیراتی که ما مراجعه می کنیم منشاء آن جرم و سختی آب می باشد، ایراداتی چون جرم گرفتن مبدل و کم شدن فشار آبگرم مصرفی، سوراخ شدن مبدل، پوسیده شدن قطعاتی که با آب در ارتباط است.، دِفرمه و تغییر شکل دادن واشر های پکیج، پایین آمدن راندمان پکیج، کمتر شدن گرمای آبگرم مصرفی و گرمای مسیر گرمایش و &#;

قسمت اصلی عملیات احیا، سیستم نمک شور می باشد. آب نمک غلیظ از بالا بر روی رزین ها ریخته می شود و با عبور آرام از لابلای رزین ها، به پایین می آید و از قسمت نازل پایینی به فاضلاب هدایت می شود. در این مرحله آب نمک با غلظت بالا، یون های سدیم خود را به رزین داده و کلسیم و منیزیم دو ظرفیتی را از رزین می گیرد. این بار هم عمل تبادل یون ولی به شکل عکس اتفاق می افتد. مدت زمان لازم و میزان نمک مورد نیاز برای احیا با توجه به فشار آب ورودی، حجم رزین، سایز تانک و &#;. تعیین می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان