سپتیک تانک در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.


دستگاه‌های تصفیه فاضلاب هوازی بواسطه هوادهی مستمر بلوئرها فاقد لجن خواهند بود. لیکن دارای تفاله ای هستند که این تفاله می‌تواند بعنوان کود در اختیار کشاورزان قرار گیرد. برخی روش‌های پیشرفته تصفیه فاضلاب وجود دارند که با تزریق مداوم لجن و تفاله به بخش اول سپتیک تانک هوازی باعث از بین رفتن تمامی پساب‌ها و فضولات می‌گردد. در حدی که برداشت سال یک بار لجن نیز ضرورت پیدا نمیکند.

منظور از تصفیه فاضلاب به روش بی هوازی یعنی دخالت باکتری های بی هوازی در فعالیت و تجزیه مواد که این فعالیت اولین بار سه میلیارد سال پیش رخ داد که باکتری های هتروتروف بودند. این باکتری ها برخلاف باکتری های امروزی دارای کپسول بومن برا یمدافه از خود نداشتند ولی در عوض برجستگی هایی به مانند مژه داشتن که دارای سم ضعیفی بود که خود را در برابر دشمن حفاظت کنند.

بازدید های دوره ای در فواصل منظم باید به منظور یافتن نشتی در سیستم و اندازه گیری عمق توده لجن و کف در مجاورت بافل خروجی صورت گیرد و طبق نظر بازدید کننده باید جامدات ته نشین شده تخلیه شوند. عمق توده لجن وکف در بازدید از سپتیک تانک ها باید اندازه گیری شود. اگر عملیات پاکسازی بطور منظم صورت نگیرد، مخزن پر از جامدات ته نشین شده، می شود و باعث گرفتگی زهکش های خروجی می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان