منهول در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغ‌ها و کوچه‌باغ‌های دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب می‌کند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب می‌شود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آب‌وهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ به‌خصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغ‌های سرسبز جذابیتی دوچندان به آن می‌بخشند.

برای اقامت در لواسان نگرانی نباید داشته باشید. این شهر مراکز اقامتی متعددی دارد اما مهمترین محل اقامت در لواسان ویلاها و سوئیت‌های مبله این شهر است.. برخی از ویلاهای لواسان از امکانات مدرنی برخوردار هستند که خود ویلاها به یک جاذبه تبدیل شده‌اند. ویلاهای است.خردار و یا ویلاهای در میان باغ می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در لواسان باشد. رزرو و

در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.


بر اساس است.اندارد به جای بتن از خاک Class І که حدود سانتی‌متر در گرداگرد منهول قرار می‌گیرد و حداقل ۵٪ کوبیده (Compact) می‌گردد نیز می‌توان است.فاده نمود ولی در عمل بهتر است. برای منهول‌های کوتاه‌تر و مکان هائی که بارهای ترافیکی سنگین وجود ندارد اینکار را انجام داد. اما در هر دو صورت حتماً می‌بایستی از یک دال بتنی مسلح که حدود سانتی‌متر ضخامت داشته باشد است.فاده نمود که قطعاً دریچه منهول نیز بر روی این دال قرار می‌گیرد. در صورتی‌که جهت پرکردن اطراف منهول‌های پلی اتیلنی بخواهیم از بتن است.فاده کنیم بایستی گود برداری را زیاد باز ننماییم و حدود ۵ سانتی‌متر در اطراف منهول را با بتن حدود بدون نیاز به میلگرد پر نمائیم. این دیواره بتنی به همراه دیوارهٔ پلی اتیلنی منهول با هم توانایی تحمل بارهای وارده خصوصاً بارهای ترافیکی را خواهند داشت.

این نوع منهول به طور گسترده در آب های فرآوری شده، خطوط برگشتی یا خطوط آب است.فاده می شوند که به دلیل ویژگی های کاربردی، در کارخانه های صنعتی نیاز به تغییر مداوم ندارند. منهول های پلی اتیلن فاضلابی با در نظر گرفتن کلیه نیازهای سیستم های مختلف زیرساختی طراحی شده اند. ساختار آنها بر اساس

ورودی ها، خروجی های و اینورتر های منهول پلی اتیلن، باید در هر نقطه و دقیقاً در اطراف منهول وصل شوند. برای اتصال لوله های پلی اتیلن به بدنه منهول از اکستروژنینگ است.فاده می شود، این روش برای جوشکاری اتصالات سخت و محکم است.فاده می شود. اینورترها اغلب باز هستند یا اینکه به وسیله یک لوله می تواند منهول را ادامه دهد. آب غالباً در پایین لوله جریان دارد، چرا که در قسمت پایین امکان جریان مناسب برای نواحی شیب دار وجود دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان