دیگ بخار در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.


از دیگر کاربردهای دیگ بخار می‌توان به کارواش‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها، اماکن عمومی و حتی فروشگاه‌های کوچک و بزرگ اشاره کرد که هوایی مطبوع و دلپذیر را در محیط برقرار می‌کند و نیز در افزایش بازدهی صنایع نقش تاثیرگذاری دارد.

دیگ بخارهای تولیدی این شرکت در دو نوع فایرتیوب و واترتیوب موجود است. که از قابلیت تولید بخار و آبگرم برخوردار است.، قصد ما از ارائه این مقاله نقل دیگ بخار در ظرفیت‌های مختلف می‌باشد که در ذیل رایج ترین نوع آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

صنایع چوب و کاغذ در مرحله اول به تولید الوار چوب ، کاغذ ، مقوا و در نهایت به بازیافت کاغذ گفته می شود. برای ساخت محصولات مختلف در این صنعت نیازمند مقدار زیادی انرژی هستیم، این انرژی توسط دیگ بخار تولید می شود. می توان گفت کاربرد دیگ بخار در صنایع کاغذ خیلی بیشتر از منابع انرژی زای دیگر است.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان