دیگ بخار در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.


محصولات پتروشیمی بطور گسترده در زندگی روزانه مورد  استفاده قرار می گیرد. در تولید انواع محصولات شیمیایی فرایندهای گرمایشی متعددی مورد نیاز است. که این حرارت از طریق دیگ بخار تامین می شود. البته دیگ بخار مورد است.فاده در صنایع بزرگ و مادر مثل پتروشیمی ظرفیت های بسیار بالایی دارد.

به طور کلی طرز کار دیگ بخار بدین صورت است. که آب در مخزن دیگ بخار ذخیره شده و سپس توسط گاز طبیعی، پروپان، گازوئیل، زغال سنگ و یا یک عنصر الکتریکی گرم میشود و وقتی آب به بخار تبدیل شد در یک مخزن خالی گنبدی شکل جمع میگردد. بخار بطور مستمر در گنبد و سطح فشار در ارتفاع بالا و بالاتر جمع شده و زمانی که به سطح مورد نظر رسید بخار از طریق دریچه آزاد میگردد تا بدین ترتیب از طریق لوله ها و اطراف خانه حرکت نماید. بخار مادامی که مشعل روشن باشد از طریق یک سری رادیاتور حرکت میکند تا زمانی که انرژی به اندازه کافی مصرف گردد سپس بعد از خاموشی مشعل دوباره به آب تبدیل میگردد و مجددا به دیگ بخار برمیگردد.

دیگ بخار تن جزو بهترین بویلرهایی به شمار می‌رود که توسط این شرکت به تولید رسیده و هزینه آن برحسب میزان فشار و کارایی متفاوت است.، قیمت دیگ بخار تنی تولیدی ما در مقایسه با دیگ بخارهای تولیدی رقبا در سطح پایینی قرار دارد و در فشارهای متعددی قابل است.فاده می‌باشد، در نتیجه با خرید این دستگاه می‌توان از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری نمود و از آن به صورت چند منظوره است.فاده کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر