سختی گیر و رسوب زدا در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]


سختی گیر فلزی با شیر سولوولو و سختی گیر فایبرگلاس با شیر دستی را سختی گیر نیمه اتوماتیک می نامیم. مهمترین خصوصیت این نوع سختی گیر نیازمند بودن به حضور اپراتور برای انجام عملیات احیای رزین می باشد. در واقع اپراتور باید بصورت روزانه و یا دوره ای آب ورودی و خروجی سختی گیر را بوسیله کیت های سختی سنجی، کنترل نماید و در صورت مشاهده وجود سختی هرچند کم در قسمت خروجی، عملیات احیای سیستم را انجام دهد. در این میان اپراتور با چرخاندن شیر دستی و یا سولوولو به حالت های مختلف عملیات احیای رزین را که شامل مراحل مختلفی می باشد، انجام می دهد. دلیل آنکه به این روش نیمه اتوماتیک میگوییم این است. که عملیات مکش نمک بصورت خودکار و بوسیله قطعه ای به نام ونتوری انجام می شود، لکن تغییر وضعیت های شیر در زمان مناسب باید توسط اپراتور انجام شود. در ادامه به شرح کامل موضوع احیا خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از روش های حل این مساله در شیرهای اتوماتیک زمانی این است. که زمان انجام عملیات احیا برای ساعت های کم مصرف مانند تا بامداد تنظیم گردد. از دیگر روش های رفع عیب قطعی آب، تعبیه مخزن ذخیره آب مصرفی ساختمان می باشد. اگر سختی گیر قبل از مخزن ذخیره نصب گردد، در صورت قطعی آب به دلیل انجام عملیات احیا مصرف کننده ها می توانند از آب ذخیره شده که قبلا در منبع پر گردیده است.فاده نمایند تا عملیات احیا بطور کامل به پایان رسد.

سختی گیرها را از لحاظ نحوه کارکرد به دو دسته نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می کنند. هریک از این مدل ها کاربردهای مختلفی دارد، لکن اخیرا تمایل به است.فاده از شیرهای اتوماتیک بیشتر شده است.. با است.فاده از شیر اتوماتیک دیگر نیازی به حضور اپراتور جهت انجام عملیات بکواش واحیا نیست و تمام مراحل بطور اتومات انجام می شود. لکن در سختی گیرهای دستی یا نیمه اتومات حضور اپراتور الزامی می باشد. در ادامه به تفصیل هریک از سختی گیرها و نحوه کارکرد آنها شرح داده شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر