منهول در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]


منهول‌ها همچنین می‌توانند به تهویه سامانه و شبکه فاضلابی کمک ویژه‌ای بکنند. با گسترش شبکه‌های فاضلابی تعداد این وسایل نیز در کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف افزایش یافته است.. در کف خیابان‌ها تعداد زیادی دریچه آهنی و بتنی وجود دارند که در حقیقت دریچه منهول‌ها بوده و به عنوان ایستگاه بازرسی متصدیان فاضلاب شناخته می‌شوند.

دریچه نانو پلیمر یکی از سبک ترین دریچه های منهول موجود در بازار است. این دریچه ها علاوه بر وزن سبکی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.. دریچه نانو پلیمر روشان  معمولا در رنگ های مختلفی تولید میشود. دریچه منهول نانو بر اساس مواد پلیمری و ترکیبات شیمیایی دیگر بعنوان دریچه ای جدید در رقابت با سایر دریچه منهول ها مورد توجه قرار گرفته است. و از لحاظ وزن کم و آببند بودن و نیز مجهز بودن به قفل ضد سرقت با آچار مخصوص از ویژگی های بارز دریچه منهول نانو پلیمری می باشد.

منهول پلی اتیلن یا دریچه آدم رو وسیله است. که امکان دسترسی بعضی از نقاط خاص به زیر زمین را ایجاد می کند. این منهول ها به روش قالبگیری چرخشی تولید و ساخته می شوند.منهول پلی اتیلن که به آن به اصطلاح آدم رو گویند که گودالی می باشد تاسیسات زیر زمینی مانند شبکه های فاضلابی، کابل های مخابراتی و سیستم های فاضلابی صنعتی و خانگی را به زمین وصل می کند. و بوسیله آن دسترسی به این تاسیسات برای انجام عملیات های مختلف میسر می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر