پکینگ مدیا در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


پکینگ های ثابت از اتصال ورق های PP و یا PVC که به روش ترموفرمینگ فرم داده شده اند تشکیل شده و بصورت بلوک در می آیند، بر اساس میزان تراکم ورق ها سطح ویژه پکینگ ها افزایش و یا کاهش می یابد که این تراکم ورق اصلاحا گام نامیده می شود. انواع گام های پکینگ مدیا شامل ، ، ، و… می باشد. گام پرکاربردترین نوع پکینگ می باشد. این مدل دارای سطح ویژه متر مربع بر متر مکعب می باشد که رایج ترین مدل مصرفی می باشد. سطح ویژه یکی از عوامل بسیار موثر در برآورد قیمت پکینگ می باشد. به این صورت که هرچه تراکم ورق ها بالاتر باشد سطح ویژه افزایش می یابد و به طبع قیمت محصول هم افزایش خواهد داشت.

پکینگ مدیا یکی از محصولات مورد است.فاده در سیستم های تصفیه فاضلاب می باشد که بستری برای افزایش رشد چسبیده بیولوژیکی را فراهم میکند. پکینگ مدیا به دو شکل ثابت و معلق تولید می شوند که هر کدام از آن ها برای فرایند خاصی از تصفیه فاضلاب مورد است.فاده قرار می گیرد. با است.فاده از انواع مدیا معلق و ثابت می توان هم زمان با کاهش حجم فضای مخزن، راندمان تصفیه را نیز افزایش داد.

شرکت مهندسی فراب زیست فراز با هدف ارتقاء سلامت جامعه و حفظ و صیانت از محیط زیست به عنوان محور های توسعه پایدار در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، راهبری و تامین تجهیزات انواع فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می‌نماید. این شرکت با تکیه بر دانش متخصصان خلاق و توانمند خود و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا پروژه های متعددی را در زمینه تصفیه آب و فاضلاب در سطح کشور به انجام رسانده است.. این شرکت سعی بر آن دارد که با است.فاده از دانش و تجربه کارشناسان شرکت و با تبادل نظر با کارشناسان و متخصصان این حوزه چه در بخش تولید و چه در بخش‌های علمی و دانشگاهی، گام‌هایی در جهت ارتقاء فن‌آوری ساخت مطابق با نیازهای مشتریان و است.فاده بهینه از منابع انرژی و در نتیجه ساخت محصولاتی پایا و هماهنگ با نیازهای جامعه و مسایل زیست محیطی بردارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر