سپتیک تانک در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]


سپتیک تانک بعنوان ساده ترین و البته پرکاربردترین واحد تصفیه فاضلاب مقدماتی مشتمل است. بر یک مخزن دفنی دو قسمته که با فراهم نمودن محیط مساعد بمنظور رشد باکتریهای بیهوازی و است.فاده از فرآیندهای آرام سازی، ته نشینی و شناورسازی موجبات کاهش درصدی BOD پساب و جلوگیری از کور شدن سوراخهای چاه فاضلاب را فراهم مینماید. جنس مخزن سپتیک میتواند پلی اتیلن، فایبرگلاس و بتنی باشد.

شرکت ناب زیست بعنوان یکی از تولید کننده‌های اصلی در زمینه سپتیک تانک مازندران سال‌های مدیدی نسبت به تولید نوع بتنی پیش ساخته و آماده برای است.فاده در شهرهای مختلف مازندران اقدام نمود و تجربیات تلخی در این زمینه دارد. چرا که سطح آب زیر زمینی در است.ان مازندران بالاست. ما در تولید سپتیک تانک آماده بتنی خود از سیمان تیپ است.فاده می‌نمودیم.

به دلیل زمان بر بودن ساخت سپتیک تانک بتنی درجا در کل جهان از جمله ایران پیمانکاران و کارفرمایان به است.فاده از مخزن سپتیک بتنی پیش ساخته روی آورده اند. ما نیز در ادامه ضمن ارائه نقشه ساخت مدل بتنی آماده و عکس و فیلم از مراحل تولید مخزن بتنی آماده ارائه نموده ایم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر