ابزار ماشین کاری در فیروزکوه ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..


در اين عمليات ابزار براده برداري در سوراخ قرار مي‌گيرد ولي با اين تفاوت كه تمام قطر خارجي ابزار، تمام قطر داخلي سوراخ را مي‌تراشد. در انتهاي ابزار ميل راهنما به دقيق تراشيده شدن سوراخ كمك مي‌كند و از انحراف ابزار جلوگيري مي‌كند. اين عمليات نيز پس از عمليات مته كاري كاربرد دارد.

ماشین کاری الکتریکی به صورت پرداخت فلزات رسانا،  توسط جرقه های الکترونیکی مشخص می شوند. در واقع از این روش برای از بین بردن براده های مته کاری، سوراخ کردن ابزارهای بسیار ظریف و تا گرانبها به کار برده می شود. به ماشین کاری به روش تخلیه الکتریکی، EDM هم می گویند. توجه داشته باشید که امروزه EDM برای ساخت بسیاری از حفره ها و قالب های هندسی و غیر هندسی که بسیار پیچیده هستند هم به کار می‌رود. در واقع روش ماشینکاری الکتریکی به گروهی از فرآیندها اطلاق می شود که جریان الکتریکی را برای برداشتن فلزات به کار می‌گیرند. باید بدانید که در فرایند ماشین کاری الکتریکی برخلاف ماشینکاری مکانیکی، فلز ابزار ممکن است. از اینجا قطعه کار نرم تر باشد و حتی براده برداری هیچ گونه ارتباطی به سختی مکانیکی قطعه کار ندارد. البته همه ما می دانیم که فلزات سخت در مقایسه با فلزات نرم کمی سخت تر براده برداری می شوند. به طور کلی فرایند ماشین کاری الکتریکی به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول ماشین های تخلیه الکتریکی هستند که در اینجا اثر خوردگی از یک توالی سریع از پالس های الکتریکی در از بین بردن فلز از روی قطعه به کار برده می شود.

اما در فلکه‏اي که روي محور دريل نصب مي‏شود، کوچکترين پله در پايين و بزرگترين پله در بالاست. تسمه جناغي فلکه موتور و فلکه محور را به هم متصل مي‏کند. اين تسمه حرکت را از الکتروموتور به محور محرک ماشين انتقال مي‏دهد. محور ماشين محوري است. که فلکه متحرک به آن متصل مي‏شود. در سر اينمحور سوراخي مخروطي تعبيه شده است. که سه‏نظام يا بوشي مخروطي را در خود جاي مي‏دهد. ستون تکيه‏گاه کله‏گي ماشين است..



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه