ابزار ماشین کاری در لواسان ( فروش )

Machining tools-1
Machining tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.


برخی از مزایای این نوع فولاد عبارتست از: کاهش میزان سایش ابزار که این مسئله باعث می شود که در هنگام تیزکردن ابزار، میزان ماده کمتری از روی ابزار برداشته شود و در نتیجه تعداد مرتبه استفاده از تیغه افزایش یابد. کاهش میزان سایش ابزار به گونه ای است. که یک ابزار برشکاری با روکشی از نیترید تیتانیوم پس از هر بار تیز کردن می تواند تا برابر نوع بدون روکش آن است.فاده شود و این مسئله سبب کاهش هزینه های تولید می گردد.

ﺍﺯ ﺍﺭﻩ ﻛﺎﺭﻱ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺑﺮﻳﺪﻥ ﻭ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺷﻴﺎﺭ ﺩﺭ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. ﺩﻧﺪﺍﻧﻪ ﻫﺎﻱ ﺗﻴﻐﻪ ﺍﺭﻩ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮔﻮﻩ ﻫﺎﻱ ﻛﻮﭼﻜﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﻭ ﭘﺸــﺖ ﺳــﺮ ﻫﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ﻗﻄﻌــﻪ ﻛﺎﺭ ﺑﺮﺍﺩﻩ ﺑﺮﺩﺍﺭﻱ ﻛﻨﻨﺪ. ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ

از ماشین اره نواری در کارهای مختلف از قبیل قوس بری، برش طولی ، بریدن چوبهای ظریف ، بریدن فاق وزبانه و تبدیل گرده بینه های چوب به الوار وتخته ، قطع کردن چوبهای ضخیم وسایر کارهای دیگر می توان است.فاده نمود ، و در بعضی از اره ها می توان کار اره را کج کرده و برشهای زاویه ای و زوایای مرکب ایجاد نمود.



( فروش ) های دیگر در لواسان