ابزارآلات دستی در لواسان ( فروش )

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.


این ابزار امروز در اصل یکی از محتویات جعبه بکس است.. آچار جغجغه‌ای یک وسیله فلزی نه چندان بلند با دسته آج دار و یا روکش دار لاستیکی است. که سر بکس به آن متصل شده و کار بستن و باز کردن مهره با آن انجام می‌شود. آچار جغجغه به دلیل عملکرد سریع و مکانیزم چرخان توسط جغجغه درونی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دستی امروزی است. که در اندازه‌ها و طول‌های مختلفی ساخته می‌شود. در خرید آچار جغجغه به طول و اندازه درایو (سر چهارضلعی نری مربعی) آن باید توجه کرد. این سرهای مربعی سایزهای است.اندارد اینچی دارند و برای درایوهای مختلف بکس متفاوت هستند.

وسیله دیگری برای جمع کردن ابزارها، کیف ابزار است. که در موارد زیادی جایگزین جعبه ابزار خواهد شد. متاسفانه جعبه ابزارها انعطاف پذیر نیستند؛ اگر بخواهید در ارتفاع و یا شرایط خاصی کار کنید، شاید یک جعبه ابزار فلزی و پلاستیکی با ابعاد بدون تغییر مشکل‌زا باشد، اما کیف ابزار این مسائل را برطرف می‌کند. کیف ابزارها در چندین مدل و نوع مختلف مثل ساده، کوله پشتی ابزار، کیف کمری، جلیقه ابزار، کیف ابزار لپ تاپی و ... ساخته می‌شوند. این وسیله بهترین گزینه برای کار در مواقعی است. که نیاز به حمل زیاد و سنگین ابزارها نزدیک به سطح کار ندارید و به دنبال موردی هستید که بیشتر ابزارهای دستی در مواقع لزوم و در محل کار کنار دست‌تان باشد. در خرید کیف ابزار، سایز، نوع کاربری و کیفیت ساخت بسیار مهم است..

ترکیبی از یک انبردست و آچار فرانسه شاید تعریف جالبی برای این ابزار باشد. یک وسیله که کار اصلی آن گرفتن محکم و پر قدرت یک قطعه است.. انبر قفلی دارای دو فک آج دار بوده و با سایزی نزدیک به آچار فرانسه ساخته می‌شود. دهانه فک این انبر ابتدا با یک پیچ تنظیم می‌شود و بعد از گرفتن اولیه قطعه، توسط یک اهرم کوچکتر داخلی یا همان اهرم قفل کننده-رها کننده، قفل می‌شود و به این ترتیب با نیروی زیادی قطعه بین آن دو فک محکم می‌شود. بعد از اتمام کار نیز با همان اهرم یا ضامن رهاکننده فک ها باز و از قطعه جدا می‌شوند. اهرم فک انبر قفلی با دو مکانیزم آلمانی و آمریکایی ساخته می‌شود که تفاوت آنها در جهت قفل و رها کردن است.. در نوع آلمانی، اهرم رو به داخل دستگاه فک را باز و رها می‌کند؛ در نوع آمریکایی این جهت برعکس است.. فک‌های این ابزار در ابعاد و مدل‌های مختلف و جهت انواع کاربری ساخته می‌شوند.



( فروش ) های دیگر در لواسان